Crin Antonescu – Sunt solidar cu Irina Ponta

Nu mă poate bănui nimeni că îl simpatizez pe dl. Ponta. Puține persoane au la fel de multe motive ca mine să îl deteste. Și îl detest. Definitiv. Dar ceea ce i s-a întâmplat fiicei sale, Irina, mă umple de scârbă și de groază. Aceste vietăți useriste (dna Toiu și compania) sunt cele mai mizerabile secături pe care le-am văzut în politica României după 1989. Să împiedici un minor să ia un avion spre țara lui (într-o situație limită), pe considerente de „imagine”, e tot ce am văzut mai mizerabil, mai revoltător, mai inuman de când trăiesc în sau pe lângă mocirla de politică românească.

Sunt pe deplin solidar cu Irina Ponta, cu Daciana Sârbu (persoană pe care o admir, de la distanță, pentru decență și demnitate) și, da, chiar cu Victor Ponta. Pentru că știu ce înseamnă să-ți protejezi copilul de ura stupidă a tuturor idioților. Și cred, mai mult ca oricând, că aceste gunoaie umane care se auto-intitulează „reformatori” ai vieții politice românești trebuie să dispară din viața noastră. Nimeni – oricât de păcătos – nu s-a răfuit cu un copil absolut nevinovat din ură față de părinți sau din motive de „imagine”. România trebuie să scape urgent de otrava politică și morală numită USR.

Etichete:, , , ,

9 comentarii pe “Crin Antonescu – Sunt solidar cu Irina Ponta”

  1. Avatarul lui Necunoscut
    pozeDECAT 6 martie 2026 la 4:34 PM #

    Deci e o certitudine ca Oana Toiu a intervenit personal in chestia asta ?

    Apreciază

    • Avatarul lui Necunoscut
      Radu Zlati 6 martie 2026 la 7:45 PM #

      nu am auzit cu urechile mele, dar se pare că inițial a admis că a intervenit pentru a combate un abuz. După care a negat (asta am eu însumi). Informația cu telefonul de la București este credibilă. Asta deoarece inițial fata primise aprobare și se afla în autocarul ce ducea tinerii spre aeroport. Dar a fost coborâtă din el. Deci consulatul, cumva, s-a „răzgândit”. Pe de altă parte, cei de la consulat știau foarte bine cine era fata (mama dăduse telefon cu 1-2 zile mai înainte, să se asigure că fata va fi bine/corect tratată). Deci – de ce s-a răzgândit consulatul? Când Irina conform regulilor, ar fi avut întâietate?

      Apreciază

      • Avatarul lui Necunoscut
        pozeDECAT 6 martie 2026 la 9:11 PM #

        Eu sunt de acord ca fata probabil ar fi avut o intaietate fiind „copil minor” (ce analfabeti avem in media … sau asta cica ar fi zis chiar fosta dna Ponta) si neinsotit de parinti. Chiar „mai prioritara” din punctul asta de vedere fata de grupul de copii neinsotiti de parinti, care macar erau insotiti de niste cadre didactice. Dar nu despre asta este vorba in intrebarea mea. Eu cred ca un om precum dl. Antonescu ar trebui sa fie sigur „mie-n suta” ca dna ministru Toiu este la originea deranjului inainte sa o numeasca „vietate userista”, plin de scarba si groaza fiind. Sau gresesc ? Pentru ca altfel si eu sunt plin de scarba si groaza ca sa vad ca unii urla sa fie adusi moca in tara dintr-un loc unde au plecat fara sa fie pe deplin asigurati, unde au plecat de placere nu pentru ca n-au avut incotro si s-au nimerit acolo (adica nu erau marinari naufragiati dupa ce i-a lovit o torpila). Se extinde asta la intrebarea de ce trebuie sa le faca GRATIS autoritatile publice apartamentele alora din cartierul Rahova care au explodat din cauza unui accident de la gaze !? De ce nu trebuie sa faca asta asiguratorul, oricare ar fi fost acela – al proprietarilor, al furnizorului de gaze, al operatorului de service de gaze samd ? Cu alte cuvinte, in conditiile in care se spune ca dl Ponta este mandrul detinator al unui apartament in Dubai, de ce era asa urgent sa vina fata lui mai iute decat altii in tara?

        Apreciază

        • Avatarul lui Necunoscut
          Radu Zlati 6 martie 2026 la 10:49 PM #

          repet, inițial știrea a fost că Țoiu a ordonat mișcarea (ea ar fi afirmat asta!). că după aceea doamna a negat, este aproape firesc: cineva i-a atras atenția că se împușcă singură în picior. Dar la ora când a postat pe FB, Crin știa ce știam și eu: Țoiu era la originea scandalului.
          PS am lucrat în asigurări ca second job, vreo 3 ani (pe vremea lui Băse). Clauza de asigurare pe motiv de război nu există în asigurările turistice, decât dacă țara de destinație este DEJA în conflict militar sau război civil. Și nu vreți să știți la ce sume astronomice se ridică în acest caz asigurarea. Așa că nici cei plecați în excursie în emirate nici cei aflați în pelerinaj în Israel nu aveau astfel de asigurare, pentru că de unde să le treacă prin cap că apărătorii păcii vor ataca Iranul, iar acesta va îndrăzni să riposteze?

          Apreciază

        • Avatarul lui Necunoscut
          Radu Zlati 7 martie 2026 la 11:05 PM #

          mda, știu că sunt niște scursuri. Dar Oricine poate avea dreptate. Tot așa cum oricine poate greși/minți.

          Apreciază

  2. Avatarul lui Necunoscut
    Radu Zlati 6 martie 2026 la 10:42 PM #
    1. Toți erau, în principiu, în pericol…
    2. Am aflat spre surprinderea mea că o excursie în Dubai (transport cu Vizair, cazare la hotel, casă/masă) nu costă mai mult decât o excursie la Constanța (tot cu avionul). Există turiți de lux, dar nu toții turiștii români de acolo sunt de lux.
    3. în caz de situație excepțională (practic Dubai a devenit o linie a frontului…) nu există bogați sau săraci. datoria statului este să repatrieze cetățenii din zonele de contact.
    4. Situația fiind de interes general, UE asigură rambursarea a 75% din cheltuielile cu repatrierea cetățenilor din statele UE, în anumite condiții.
    5. Există ceava ce se numește „interesul prioritar al copilului”, principiu legislativ universal, care bate categorisirea socială săraci/bogați. Dăm alocație școlară și copiilor de milionari în euro. Și este corect așa, zic eu.

    Apreciază

    • Avatarul lui Necunoscut
      pozeDECAT 6 martie 2026 la 11:32 PM #

      Poate ca aveti dreptate. Dar eu nu plec nici macar in Bulgaria fara sa imi fac asigurare de calatorie. Cred ca orice asigurare contine clauze care prevad forta majora. Si, in aceste cazuri ca cel din Golf, eu cred ca furnizorul de servicii este cel care trebuie sa aiba o asigurare, ca sa poata avea grija de cei carora le-a vandut un serviciu. Ca, pana la urma, asta se aplica si transportatorilor aerieni. Doar nu au pierdut cu totii avionul pentru ca n-au plecat la timp la aeroport. S-a anulat zborul. Turistul trebie sa primeasca o cazare, o cana cu apa … Sa fie transportat ulterior. Ce spun eu este ca nu cred ca toate astea ar trebui sa fie inlocuite de mobilizarea gratuita a Tarom. Pot intelege cazul special al copiilor (inclusiv dsoara Ponta, care se incadra ca varsta). Pe de alta parte, pot spune ca sunt si uimit de cate mii de romani isi fac veacul prin Dubai … pare noul Thassos. Unde, chiar daca este UE si, daca e o problema medicala urgenta, esti tratat la clinica locala gratis, eu tot plec intotdeauna cu asigurare de calatorie care sa prevada chiar si ca daca as crapa pe acolo, sa ma poata repatria pe banii de asigurare.

      “inițial știrea a fost că Țoiu a ordonat mișcarea (ea ar fi afirmat asta!)” – recunosc ca n-am urmarit toata epopeea dar ar fi interesant sa gasim afirmatia aia si nu relatarea vreunui nefericit care-si spune “jurnalist” si care nu a inteles ce a auzit. Ca un student acum la examen care, auzind ca templul de la Abu Simbel s-a mutat pentru ca urma sa fie cuprins de apele barajului de la Assuan, a transformat asta in “in Egiptul antic egiptenii obisnuiau sa-si mute templele de teama inundatiilor Nilului”. Altul zicea ca bisericile pot fi mutate pentru ca si in vechime romanii isi puneau bisericile pe un sistem de busteni si le mutau in munti de teama invaziilor otomane. Un altul a zis ca biserica Mihai Voda a fost mutata pentru ca Ceausescu adusese multi oameni de la tara si trebuia sa le construiasca blocuri … Niciodata nu poti sa stii ce minuni vor intelege unii din ceea ce aud la un moment dat. De aceea as vrea sa stiu cand si ce a zis dna Toiu si unde gasesc declaratia aia nefiltrata jurnalistic?

      Apreciază

      • Avatarul lui Necunoscut
        Radu Zlati 7 martie 2026 la 9:50 AM #

        Am întrebat AI, care a foiletonat presa pt mine și a răspuns:
        Confirmarea discuției: Ministrul de Externe a precizat că a vorbit cu consulul Viorel Riceard Badea, dar susține că discuția a vizat respectarea regulilor de repatriere fără excepții.

        Varianta Oanei Țoiu: Aceasta afirmă că nu a cerut excluderea nimănui, ci că repatrierea s-a făcut pe baza unor criterii transparente, prioritizând grupurile de elevi și persoanele vulnerabile înregistrate oficial. Conform acesteia, Irina Ponta nu s-ar fi aflat pe lista inițială de evacuare.

        Acum, interpretați cum vreți…

        Apreciază

        • Avatarul lui Necunoscut
          pozeDECAT 7 martie 2026 la 10:22 AM #

          Da, eu nu am gasit vreo declaratie de tip impuscat propriul picior ci acele afirmatii dintr-o prima postare si lamuririle date la conferinta aia de presa. Nicaieri nu am gasit vreo confirmare a unor afirmatii despre care am inteles ca au ca sursa initiala pe Victor Ponta si neasemuita Dana Budeanu. Dat-mi voie sa am oarece rezerve in ce priveste credibilitatea amandurora. De aceea, in raport cu ce am inceput – supararea dlui Antonescu – as spune ca unele inflamari imi aduc aminte de reactia afectata a dlui Adrian Severin din urma cu vreo 35 de ani, care promitea sa se intereseze si sa rezolve situatia grava in care ajunsese apa, in care se constatase ca hidrogenul ajunsese sa aiba chiar 66% …

          Apreciază

Răspunde-i lui Radu Zlati Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.